ABOUT ME

 
 

Photographer

Massimiliano Esposito


You’ve got to find what you love.
Your work is going to fill a large part of your life,
and the only way to be truly satisfied
is to do what you believe is a great work.
And the only way to do a great work
is to love what you do.
If you haven’t found yet, keep looking.
Don’t settle.

– Steve Jobs –

Since I was a child I have wanted to be a photographer. I love to create the extraordinary and transform reality into dreams. As a photographer I have chosen wedding photography for a simple reason; when two people get married, I see everything in that day – their love for each other, their passion, their possibilities, their hope for a beautiful future.

I see the tears of joy, the laughter and the family and friends who come to be with them on the most important day of their lives. For me the wedding day is really important. I capture all the moments of the day which will make you cry, laugh and remember all the special details of your day, even after 30 years of marriage.


 

Fotografo

Massimiliano Esposito


Devi trovare quello che ami.
Il tuo lavoro riempirà una parte importante della tua vita,
e l’unico modo di essere veramente soddisfatti
è fare quello che tu ritieni sia un bellissimo lavoro.
E l’unico modo di fare un bellissimo lavoro è amare quello che fai.
Se non lo hai ancora trovato, continua a cercare.
Non ti fermare.

– Steve Jobs –
Fin da piccolo ho amato la fotografia, amo creare cose straordinarie  e trasformare la realtà in sogni meravigliosi. Come fotografo ho scelto la fotografia di matrimonio per una semplice ragione: quando due persone si sposano, vedo ogni cosa in quel giorno – l’amore l’uno per l’altra – la passione fra di loro – le possibilità, le loro speranze per un futuro bellissimo.
Vedo le lacrime di gioia, le risate e la famiglia e gli amici che sono venuti per essere con loro nel giorno più bello della loro vita. Per me il matrimonio è molto importante. Catturerò ogni momento della giornata che vi farà piangere, ridere e ricordare tutti dettagli e  momenti speciali anche a distanza di trenta anni.